onsdag...

Kommentarer
Hanna

Ja jag förstår precis hur du känner. Å då ska jag ändå bara läsa på distans så de är ju inte alls många timmar jag blir borta från Maya varje dag. Känns jobbigt iaf, man vill ju vara med dom dygnet runt för de är ju de man är van vid..jag är så rädd att jag ska missa NÅNTING..förstår dig!! Men du ska se att de blir jobbigt i början men sen ser vi säkert hur kul dom har på dagis o då kan man säkert vänja sig o slappna av lite mera.. va pluggar du till då? hur är allt annars?

2009-01-14 » 21:27:53 BLOGG: http://hannaagerberg.blogg.se/
Sussie

Hej!

Usch vad jobbigt att han är så mycket dålig!

Jösses vilken stor kille! Lika stor som Ebba ,och hon är 14 mån diag :-o



Du undrade hur vi fått barnen att somna i rätt tid...vi har haft rutiner som vi börjat vänja in dom vid tidigt, samma rutiner, samma tid, dag ut och dag in, tills dom vant sig och det funkar, då kan man rucka lite på tiderna om det skulle behöva någon gång.



Med Ebba så började vi med kvällsbad varje kväll innan läggdags, släcka ner lite i huset och bara ta det lugnt timmen innan det var läggdags, kl 19, la vi henne, och tillslut funkade det! För då lär dom sig att nu är det kväll och dags att sova.



Med Felix gjorde vi något liknande.



Men det är jus det att man göra samma sak varje kväll vid samma tid som har funkat bäst på mina. Men så är barn olika. Men du kan ju prova =)



Ha det bra! kram

2009-01-15 » 11:26:27 BLOGG: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0