God morgon!

Kommentarer
Johanna

Mm himla surt :( men vad ska man göra, kommer dock bli jätte mycket sen - inget liv ! Inte första gången jag glömt heller, en gång tidigare när ja skulle anmäla mig var jag för sent ute eftersom jag inte hade tänkt på att det var så många röda dagar vid påsk, så trodde jag skulle hinna. men men, är som det är. Behövde man inte anmäla sig i falun ? tycker det är så dumt speciellt att man måste göra det minst en vecka i förväg. Ha en bra dag . kram

2008-09-25 » 10:19:09 BLOGG: http://johannamalmberg.blogg.se/
Johanna

Åh skönt om man bara kunde få dyka upp. Så lätt att glömma att anmäla sig, men har nog lärt mig en läxa nu och förhoppningsvis kommer jag att komma ihåg det i fortsättningen :p Japp han fyllde år igår så blir utgång idag :) Så är hemma för helgen. Ska du hitta på nåt skoj då ? Kram

2008-09-26 » 10:49:58 BLOGG: http://johannamalmberg.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0